Dilema

November 23, 2009 at 3:23 am | Posted in event, family, jalan-jalan | Leave a comment
Tags:

Sejak duduk di Bangi ni, dilema yang selalu dihadapi adalah untuk mengisi aktiviti luar di setiap hujung minggu. Tapi untuk pagi ahad 22 Nov. yang cerah ni, memang ada aktiviti yang agak menarik juga. Kali ini untuk breakfast, lokasi baru adalah di kawasan pasar di hadapan Seksyen 1 Bangi. Macam-macam menu breakfast ada di sini termasuklah favorite mknn aku iaitu laksa johor. Boleh tahan juga la sedapnya laksa johor kat sini tapi sedap lagi laksa johor di restoran saga di JB(depan sekoleh convent).

Bazaar BB Bangi

Habis saja breakfast, kitaorang marayap2 di Bazaar pagi depan Kompleks PKNS BB Bangi. Tak beli apa pun. Window shopping je. Zahryn layan tido sambil ita mendukungnya.

loneliness

Petang tu ada program lain pula. Kami dijemput ke majlis perkahwinan anak perempuan makcik Asmah (pengasuh Zahryn). Tak ingat pula sapa namanya. Rumah makcik Asmah ni tak jauh dari rumah kami, so lepas zuhur, kami pergi ke majlis tu berjalan kaki sahaja..

The food

pengantin..

Whoaa

The Nanny..

Selamat melayari bahtera perkahwinan dan semoga berbahagia untuk pasangan mempelai yang kelihatannya masih muda belia ni..

Note : all pics taken with Lumix LX3..

Regards,
Mohd Rashdan Topa
Photojournalist
Tel : +6013 747 3095
E-mel : tnadhsar@hotmail.com
Personal photoblog : http://rashdantopa@wordpress.com

ozone

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

%d bloggers like this: